✔️ Rychlé a diskrétní dodání ✔️ 100% bezpečný nákup ✔️ Zajištění kvality

FAQ - často kladené otázky

Musím se pro objednání zboží zaregistrovat?

Pro uskutečnění nákupu registrace nezbytná není.

Je online lékárna bezpečným způsobem nakupování?

Určitě ano. Lekarnanapotenci.cz nebere ochranu dat na lehkou váhu. Webové stránky i platební procesy jsou zabezpečeny standardizovanými bezpečnostními opatřeními, která jsou pravidelně revidována a kontrolována.

Vyplatí se léky na erekci bez předpisu?

Ano, vyplatí se, ale musíte vědět jaké. Pokud využijete volně prodejné prášky na erekci, které doporučujeme, můžete si být jisti, že budou účinné. Dávejte si ale pozor na nevyzkoušené doplňky stravy obecně.

Jak je zaručena kvalita léků na erekci, které zde nabízíte?

Nenabízíme produkty od pochybných výrobců. Veškeré volně prodejné přípravky pocházejí pouze od oficiálních distributorů nebo přímo od výrobců.

Proč jsou generika levnější než originální léky?

Je to z toho důvodu, že originální léky musí před registračním procesem projít finančně složitým vývojovým procesem a klinickým vyhodnocením. Tak zvané generické přípravky však již tento náročný a zdlouhavý proces před zápisem do registru mají jen omezeném měřítku.

Co mám dělat, když potřebuji s objednávkou a orientací ve vaší online lékárně pomoct?

Náš specializovaný tým vám je k dispozici 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. Máte-li tedy jakékoliv dotazy, kontaktujte nás pomocí e-mailu.

Jakým způsobem mohu objednané zboží uhradit?

Možností jak uhradit nákup u nás je mnoho. Naše lékárna přijímá platební karty (Visa, Mastercard) a bankovní převod.

Jak zjistím, že platba proběhla v pořádku?

Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis.

Nedokončila se platba kartou, co mám dělat?

Pokud z jakéhokoliv důvodu neprojde platba kartou, není to žádný problém. Na e-mail Vám přijde informace s pokyny, jak platbu můžete zopakovat.

Jak zaplatit bankovním převodem?

Potvrzení objednávky, včetně potřebných údajů pro platbu předem, vám přijde na e-mail. Najdete tam číslo účtu, variabilní symbol a celkovou cena vaší objednávky. Ve svém online bankovnictví zadáte údaje do požadovaných polí a odešlete platbu.

Mohu objednávku změnit či upravit?

Pokud objednávka ještě nebyla dokončena, můžete ji ve svém košíku, jakkoliv měnit či upravovat. Po dokončení objednávky a odeslání do našeho systému již není změna ani úprava možná.

Zboží je skladem. Kdy ho mohu očekávat?

Předpokládaný termín, kdy objednávku obdržíte, závisí na zvoleném způsobu platby a dopravy a zjistíte jej, pokud v detailu produktu kliknete na volbu.

Posíláte zboží také do zahraničí?

Ano, zboží zasíláme i do zahraničí.

Při užívání léčiva mám vedlejší účinky. Co mám dělat?

Většina vedlejších účinků je popsána v příbalovém letáku a je součástí každého léku. Pokud máte v jakémkoli okamžiku obavy ohledně nežádoucích účinků nebo příznaků alergické reakce nebo se u vás příznaky vyskytují po delší dobu, přestaňte lék užívat a co nejdříve kontaktujte svého lékaře.

Může droga vypadat jinak než na fotce?

Výrobci své produkty často inovují, což na sebe mnohdy váže nový design, nápis, obal a další změny. I když naše stránky stále aktualizujeme, může dojít k situaci, kdy se u inovovaného produktu objevuje stará fotografie.

Utilizziamo cookie per permettere al nostro sito di funzionare e per migliorare la tua esperienza di navigazione, pertanto ti consigliamo di tenerli attivi. Controlla come utilizziamo i cookie.